I Sympozjum Bankowości Internetowej już za nami

W dniach 2-3 grudnia 2021 r. Przedsiębiorstwo Informatyczne SABA SERVICE Sp. z o.o. w Barlinku

zorganizowało I Sympozjum Bankowości Internetowej. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele banków spółdzielczych, m. in. z Bydgoszczy, Kościerzyny, Międzyrzecza, Miedźnej, Obszy, Stalowej Woli, Zgierza i Żor.

Celem sympozjum było zacieśnienie współpracy między firmą SABA SERVICE a bankami spółdzielczymi, zaprezentowanie produktów informatycznych oraz uzyskanie opinii zaproszonych gości odnośnie ich funkcjonalności.

Prelegenci, w osobach: Mariusz Wiśniewski – wiceprezes, Michał Kasprzak i Sebastian Kubiak – programiści, zaprezentowali m. in. nowy interfejs I-Banku Personal, dedykowany osobom fizycznym i przedsiębiorcom oraz nową aplikację mobilną Saba M-Key. Poruszyli także tematy dotyczące cyberbezpieczeństwa.

Informatyczne rozwiązania firmy SABA SERVICE były nagradzane i wyróżniane, m.in. na „Targach Pogranicza” oraz w „Gazecie Bankowej”, jako najlepszy projekt informatyczny 2005 r. W uzasadnieniu wyróżniono nowatorską wówczas i ciągle aktualną, architekturę systemu opartą na technologii podpisu cyfrowego, która zabezpiecza treść przelewu przed nieautoryzowanymi zmianami. Komisja Nadzoru Finansowego, w wydanej przez siebie opinii, wskazała system I-Bank firmy SABA SERVICE jako jeden z niewielu, który posiada mechanizm zabezpieczający przed nieautoryzowaną zmianą danych odbiorcy w zdefiniowanych szablonach, wzorcach oraz książce adresowej.

Nad przebiegiem sympozjum czuwała Elżbieta Dziubińska – prezes PI. W swoim wystąpieniu podkreśliła, że zaprezentowane na sympozjum programy i aplikacje firmy SABA SERVICE: I-Bank Personal, SABA CRM, SABA mKey to rozwiązania informatyczne, które wyróżniają, m.in. prostota obsługi, bezpieczeństwo, niskie koszty wdrożenia i eksploatacji, integracja z systemem bankowym oraz nowoczesność. Zwróciła też uwagę na kilka ważnych kwestii, mi. in.:

  1. Automatyzacja i cyfryzacja procesów powodują, że bankowość zyskuje nowe oblicze – bankowości internetowej.
  2. Nowoczesna bankowość możliwa jest dzięki innowacyjnym technologiom.
  3. Innowacyjne technologie umożliwiają dostarczenie innowacyjnych produktów i usług, a te z kolei - służą zaspokojeniu oczekiwań klientów.
  4. Zaspokojenie oczekiwań klientów to wielkie wyzwanie banków i firm informatycznych. Tylko właściwe współdziałanie obu – gwarantuje osiągnięcie sukcesu, a co za tym idzie, gwarantowanego zysku.

Uczestnicy wyrazili chęć spotkania w przyszłym roku, na kolejnym , II Sympozjum Bankowości Internetowej.

Stos technologiczny

 

Porozmawiajmy o Twoim projekcie