W aplikacji Saba mKey 2.0 zaimplementowaliśmy kanał służący do wymiany informacji pomiędzy klientem a bankiem. Użytkownik aplikacji
może w łatwy sposób wysłać pytanie do pracownika banku i uzyskać od niego odpowiedź.
Teraz użytkownik ma możliwość komunikacji bezpośredniej poprzez wysyłanie wiadomości do pracownika banku, dzięki czemu obsługa klienta staje się jeszcze bardziej personalizowana i dostępna.
Dzięki funkcji wysyłania wiadomości do pracownika banku w Saba mKey, użytkownik może szybko i łatwo uzyskać odpowiedzi na pytania, uzyskać pomoc w transakcjach lub uzyskać informacje dotyczące swoich finansów. To narzędzie umożliwia bezpośrednią interakcję z zespołem obsługi klienta, eliminując ewentualne bariery komunikacyjne.
Wiadomości mogą być też wykorzystane jako kanał marketingowy. Dzięki tej funkcji można przesyłać wiadomości do klientów.